Мероприятие » Страница 27 » №16 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
Коммунальное государственное учреждение
Талдықорған бойынша білім бөлімінің
Отдела образования по городу Талдыкурган
Управления образования области Жетису
Приемная
+7(728) 225-33-11
Бухгалтерия
+7(728) 225-33-11
Версия для
слабовидящих
«Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны»
02
март
2022
«Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны»
2020-2021 оқу жылының I жарты жылдығында  №16 орта мектеп-гимназиясының 8 «Ә» сыныбында зерттеу сабақтарының I циклы аяқталды. «Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны» – деп, неміс халқының ақын-жазушысы Иоганн Гете айтқандай, зерттеу сабағын тәжірибеге енгізу барысында, біраз қиындықтар болды, тығырыққа тірелдік. Қиындық туғызған проблеманы бірлесе, ақылдаса отырып шешуге тырыстық.  Осы сыныптағы проблеманы анықтау болды. Осы мақсатта осы сыныпқа сабақ беретін
Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Алматы облысы Талдықорған қаласы басқармасының нұсқауына сәйкес, 2022 жылдың 01 наурызында №16 орта мектеп-гимназиясында сейсможаттығу ұйымдастырылып, 1-2 ауысым оқушыларымен өткізілді.
01
март
2022
Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Алматы облысы
Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Алматы облысы Талдықорған қаласы басқармасының нұсқауына сәйкес, 2022 жылдың 01 наурызында №16 орта мектеп-гимназиясында сейсможаттығу ұйымдастырылып, 1-2 ауысым оқушыларымен өткізілді. Ұйымдастырылған жаттығудың мақсаты жер сілкінісі кезінде халықтың ақпараттандырылуын және төтенше жағдай кезіндегі іс-шаралардың деңгейін арттыруды жүзеге асыру болатын. Белгіленген уақытта дабыл соғылып, мұғалімдер мен оқушылар мектеп ғимаратынан қауіпсіз
«Мұғалім–өзінің білімін үздіксіз   жетілдіріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанда,оның мұғалімдігі де жойылады»
14
февраль
2022
«Мұғалім–өзінің білімін үздіксіз жетілдіріп отырғанда ғана мұғалім,
       Жас ұрпақтың жаңа заманға сай  өмір сүру дағдысын қалыптастыру мақсатында білім беру саласында білім берудің жаңа мазмұны енгізілуде. Себебі, болашақ өмірі үшін өзіндік санасы қалыптасқан, өзі атқаратын, өзі қалайтын іске жан қалауымен бара  алатын тұлға тәрбиеленуі қажет.  Қазіргі таңда Талдықорған қаласы №16 орта мектеп-гимназиясы КММ-нің бастауыш сыныптар бірлестігінің 3-4 сыныптарында  «Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу» жұмыстары ұйымдастырылып, топ құрылып белсенді жүргізілуде.  
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі  қандай?
09
февраль
2022
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі  қандай? Мақсаты: Талқылауды демеу үшін жасалынатын кинестетикалық әдіс. Кинестетикалық әдіс - дәстүрлі оқытудан зеріккен жағдайда оқушыларға көрнекі картиналар желісі мен видеоматериалдарды ұсына отырып, стоп-кадр жасау арқылы сұрақ-жауап негізінде жүргізілетін әдіс-тәсіл. Топ мүшелері 7 «Ә» сыныбын зерттеу нысаны ретінде алды. Зерттеуге А,В,С деңгейіне  оқушыларды анықтады. Олар :  А  деңгейіне – Ербақытқызы Камила Б 
Білім беру жүйесінде бастысы –бұл тұлғаның интеллектуалды және эмоционалды дамуы.
04
февраль
2022
Білім беру жүйесінде бастысы –бұл тұлғаның интеллектуалды және
Білім беру жүйесінде бастысы –бұл тұлғаның интеллектуалды және эмоционалды дамуы.     Өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік пен интеллектуалдықты қажет ететін жағдайда заман талабына сай өмір сүріп , қызмет етуі қажет.  Осы орайда мұғалімдер алдында оқушыны тек университетке түсуге емес, өмірге     дайындау міндеті де тұр.  Осы мақсатта  №16 орта мектеп-гимназиясының 10 «А» сыныбында өткізілген сауалнама қорытындыларына сүйене
Назад 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Вперед