«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі қандай?
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі
қандай?
Мақсаты:
Талқылауды демеу үшін жасалынатын кинестетикалық әдіс. Кинестетикалық әдіс - дәстүрлі оқытудан зеріккен жағдайда оқушыларға көрнекі картиналар желісі мен видеоматериалдарды ұсына отырып, стоп-кадр жасау арқылы сұрақ-жауап негізінде жүргізілетін әдіс-тәсіл.
Топ мүшелері 7 «Ә» сыныбын зерттеу нысаны ретінде алды. Зерттеуге А,В,С деңгейіне оқушыларды анықтады. Олар :
А деңгейіне – Ербақытқызы Камила
Б деңгейіне – Төребеков Дулат
С деңгейіне – Асқатұлы Әділбек
Сыныптағы басты проблема оқушылардың сөйлеу дағдысының төмен деңгейде болғандығы анықталды. Пән мұғалімдері «Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі қандай? деген зерттеу сұрағы арқылы сабақ жоспарларын құрастырды. Бұл әдісте оқушыларға тақырыпқа сай бейнежазба немесе фотосуреттер көрсетіліп, «стоп-кадр» деп, видеоны ортасынан тоқтатып, оқушыларға сұрақ қою арқылы ары қарай не болатынын болжатып, өз көзқарастарымен бөлісу болды.
1. Таласбаева Ш.С. - ағылшын тілі пәнінен;
2. Кунанбаева Н.А. - орыс тілі пәнінен;
3. Артыкбекова А.К. - өзін-өзі тану пәнінен;
4. Стамбекова Н.Т. - география пәнінен;