«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі қандай? » №16 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
Коммунальное государственное учреждение
Талдықорған бойынша білім бөлімінің
Отдела образования по городу Талдыкурган
Управления образования области Жетису
Приемная
+7(728) 225-33-11
Бухгалтерия
+7(728) 225-33-11
Версия для
слабовидящих
» » «Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі қандай?
09
февраль
2022

«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі қандай?

«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі 

қандай?

Мақсаты:

Талқылауды демеу үшін жасалынатын кинестетикалық әдіс. Кинестетикалық әдіс - дәстүрлі оқытудан зеріккен жағдайда оқушыларға көрнекі картиналар желісі мен видеоматериалдарды ұсына отырып, стоп-кадр жасау арқылы сұрақ-жауап негізінде жүргізілетін әдіс-тәсіл.

Топ мүшелері 7 «Ә» сыныбын зерттеу нысаны ретінде алды. Зерттеуге А,В,С деңгейіне  оқушыларды анықтады. Олар : 

А деңгейіне – Ербақытқызы Камила

Б деңгейіне – Төребеков Дулат

С деңгейіне – Асқатұлы Әділбек


Сыныптағы басты проблема оқушылардың сөйлеу дағдысының төмен деңгейде болғандығы анықталды. Пән мұғалімдері «Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі қандай? деген зерттеу сұрағы арқылы сабақ жоспарларын құрастырды. Бұл әдісте оқушыларға тақырыпқа сай бейнежазба немесе фотосуреттер көрсетіліп, «стоп-кадр» деп, видеоны ортасынан тоқтатып, оқушыларға сұрақ қою арқылы ары қарай не болатынын болжатып, өз көзқарастарымен бөлісу болды. 


1. Таласбаева Ш.С. - ағылшын тілі пәнінен;

2. Кунанбаева Н.А. - орыс тілі пәнінен;

3. Артыкбекова А.К. - өзін-өзі тану пәнінен;

4. Стамбекова Н.Т. - география пәнінен;