Әдістемелік жұмыстар » №16 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған бойынша білім бөлімінің
«№16 орта мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(728) 225-33-11
Есепші бөлімі:
+7(728) 225-33-11
Нашар көрушілер
нұсқасы
XXI ғасыр құзыреттілігінің негізі ретінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
01
декабрь
2022
XXI ғасыр құзыреттілігінің негізі ретінде оқушылардың функционалдық
№16 орта мектеп-гимназиясының 01.12.2022 жылы жаратылыстану әдістемелік бірлестігінің ұйымдастыруымен мектепішілік семинар өткізілді. Семинар тақырыбы: « XXI ғасыр құзыреттілігінің негізі ретінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру ». Мақсаты: Жаратылыстану математикалық бағытындағы сабақтарда функционалдық сауаттылық тапсырмаларын орындауда тиімді тәсілдерді қарастыру. Ұйымдастырушылар: Жаратылыстану әдістемелік бірлестігі. Мектепішілік семинарда ұстаздар функционалдық
Зерттеу сұрағы: Сөзді тап әдісі окушылардың ойын жинактауға каншалыкты тиімді?
16
май
2022
Зерттеу сұрағы: Сөзді тап әдісі окушылардың ойын жинактауға
Зерттеу сұрағы: Сөзді тап әдісі окушылардың ойын жинактауға каншалыкты тиімді?           8 ә сыныпта өткізіліп   отырған  зерттеу сабағында окушылардың іс - әрекетін  ұйымдастыру,  оку дағдыларын  жетілдіру кажеттілігі бар екен  көрінеді. Яғни,  осы сыныпта сабакты  жаксартуға бағытталған кәсіби  дамуды баршамыз жалғастырамыз
10 а сыныбында зерттеу сабағы өткізілуде:Кубизм әдісі.
16
май
2022
10 а сыныбында зерттеу сабағы өткізілуде:Кубизм әдісі.
0 а сыныбында зерттеу сабағы өткізілуде:Кубизм әдісі. Ұстаздың шеберлігі оқушылардың зерттеушілік жумысын уйымдастыру аркылы Жәркен Бөдешұлынын  өмірі, шығармашылығы, мінезі ,жалпы казактың ұлы тарихы түлғаларының құндылығын зерттеу аркылы білім алу ортасын құра алуымен ерекшеленді.Зерттеу топ мүшелері  арасында кәсіби қолдау, іздену, сабакты жетілдіру барысында кәсіби даму көрінеді. Оны окушылардың сабақ барысындағы іс- әрекетінен байкалды. Табысты болыныздар, ұстаздық жолда!
Іс- әрекетті зерттеу: Бастауыш сынып оқушыларының  матінді тусініп  оку дағдыларын калай жақсартуға болады?
06
май
2022
Іс- әрекетті зерттеу: Бастауыш сынып оқушыларының матінді тусініп
Іс- әрекетті зерттеу: Бастауыш сынып оқушыларының  матінді тусініп  оку дағдыларын калай жақсартуға болады?  мәселесін зерттеуде. Жалпы ұстаздардан мәселені зерттеу  барысында  іздену жумысы нәтижесінде кәсіби өсу көрінеді. Оның дәлелі окушылардың іс әрекеті. 
Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Алматы облысы Талдықорған қаласы басқармасының нұсқауына сәйкес, 2022 жылдың 01 наурызында №16 орта мектеп-гимназиясында сейсможаттығу ұйымдастырылып, 1-2 ауысым оқушыларымен өткізілді.
01
март
2022
Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Алматы облысы
Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Алматы облысы Талдықорған қаласы басқармасының нұсқауына сәйкес, 2022 жылдың 01 наурызында №16 орта мектеп-гимназиясында сейсможаттығу ұйымдастырылып, 1-2 ауысым оқушыларымен өткізілді. Ұйымдастырылған жаттығудың мақсаты жер сілкінісі кезінде халықтың ақпараттандырылуын және төтенше жағдай кезіндегі іс-шаралардың деңгейін арттыруды жүзеге асыру болатын. Белгіленген уақытта дабыл соғылып, мұғалімдер мен оқушылар мектеп ғимаратынан қауіпсіз
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі  қандай?
09
февраль
2022
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі
«Стоп кадр-Stop frame» әдісінің оқушы көзқарасын жеткізуге тиімділігі  қандай? Мақсаты: Талқылауды демеу үшін жасалынатын кинестетикалық әдіс. Кинестетикалық әдіс - дәстүрлі оқытудан зеріккен жағдайда оқушыларға көрнекі картиналар желісі мен видеоматериалдарды ұсына отырып, стоп-кадр жасау арқылы сұрақ-жауап негізінде жүргізілетін әдіс-тәсіл. Топ мүшелері 7 «Ә» сыныбын зерттеу нысаны ретінде алды. Зерттеуге А,В,С деңгейіне  оқушыларды анықтады. Олар :  А  деңгейіне – Ербақытқызы Камила Б 
Білім беру жүйесінде бастысы –бұл тұлғаның интеллектуалды және эмоционалды дамуы.
04
февраль
2022
Білім беру жүйесінде бастысы –бұл тұлғаның интеллектуалды және
Білім беру жүйесінде бастысы –бұл тұлғаның интеллектуалды және эмоционалды дамуы.     Өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік пен интеллектуалдықты қажет ететін жағдайда заман талабына сай өмір сүріп , қызмет етуі қажет.  Осы орайда мұғалімдер алдында оқушыны тек университетке түсуге емес, өмірге     дайындау міндеті де тұр.  Осы мақсатта  №16 орта мектеп-гимназиясының 10 «А» сыныбында өткізілген сауалнама қорытындыларына сүйене